עורך דין ירושות בבאר שבע

משרדה של עורכת הדין מיטל אוטמזגין מעניק שירותי ייעוץ משפטיים בעריכת צוואות, ליווי הירושה לרבות ניהול העיזבון, ניהול חלוקת העיזבון בין היורשים וליווי היורשים ועד להתווייתם של הסכמים בין יורשים.

לצד הניסיון המשפטי, המשרד מקפיד על יחס אישי וזמינות מלאה, זאת לאור הרגישות הרבה של התהליך, האמוציות הרבות המתלוות לאור פטירתו של הקרוב מנוח היקר מכול, וכן הרגישות הקיימת בין הצדדים במקרים ובנסיבות משתנים.

תיאום ניהול הירושה

משרדנו המלווה רבים בעת עריכת צוואתם, נבחר לא אחת על-ידי המצווים כמקור הסמכות אשר ינהל את העיזבון עם לכתם, ושיסייע ליורשים בחלוקתו ועד להשלמת הירושה.

חשוב לנו לציין למען השקיפות וההוגנות, כי אין כל חוק המורה על שכירת שירותיו של עורך דין לצורך ניהול עיזבון.

עיזבון יכול להיות מנוהל על-ידי כל גורם שייבחר מטעם המצווה, ולו רק שלא יימנה בין היורשים, דבר אשר יוביל לפסילת היורש וכן להתנגדויות רבות בדבר השפעה לא הוגנת על תוכנה של הצוואה.

כצד נטול משוא פנים, נוכל לסייע רבות ביצירת אווירה נינוחה ונטולת כל סכסוכים או מחלוקות, וזאת עד לחלוקת העיזבון בין היורשים כפי שצווה בצוואה.

ליווי היורשים

ליווי היורשים בעת התהליך יכול להתבטא במספר היבטים הנערכים על-ידי עורך דין ירושות:

1. ניהול העיזבון

כאמור, העיזבון יהא תחת סמכותו של עורך דין לענייני ירושה אשר ייקח תחת חסותו את כלל הנכסים, ההון והרכוש של המנוח.

ניהול העיזבון יכול להתבטא גם בהמשך טיפוח ותחזוקה למשל של נכסים. אם ישנו תחת ידיו של המצווה נכסי מקרקעין, הרי שעורך הדין יכול לסייע רבות בניהול השכירות ובטיפוח הנכס, זאת למען ישמור על ערכו ואף יאמיר את ערכו במרוצת הזמן ועד למסירתו אל היורשים.

למשרדנו מחלקת נדל"ן, אלמנט המסייע רבות בהיבטים אלו, ומקנה ליורשים ייעוץ משפטי הנוגע גם בדיני מיסוי המקרקעין וכן בעסקאות המקרקעין הנובעות מן הירושה (נציין בהערת אגב כי ירושת דירה איננה נחשבת לאירוע מס).

2. סיוע בניסוח הסכם בין יורשים

הסכם בין יורשים לחלוקת העיזבון נערך כאשר היורשים מבקשים לערוך ביניהם הסכם לחלוקת עיזבון השונה מזו שהוחלט עליה בצוואה.

כך למשל, יכול יורש לוותר על סכום כסף מתוך העיזבון, ובמקום זאת לקבל נתח רחב יותר בנכס מקרקעין.

יורשים מבקשים לעתים לערוך הסכמים פנימיים שכאלו, וזאת מטעם אינטרסים שונים הנוגעים לכל אחד (למשל יורש שאיננו מעוניין לרשת נכס, כיוון שיש לו כבר נכס או כמה נכסי מקרקעין).

אופיים של ההסכמים מוכרח להיות מדויק ושלא להותיר כל שטח אפור הנתון לפרשנות. ידו המכוונת של עו"ד ירושות תוכל לסייע בנידון.

3. סיוע בהיבטים משפטיים וביורוקרטיים

בחיפושכם אחר עורך דין ירושות בבאר שבע, הרי שיוכל משרדנו לסייע במימוש הירושה על כל היבטיה השונים, לרבות הוצאת צו קיום צוואה או אם אין בנמצא צוואה, אז הרי שצו ירושה.

למשרדנו ניסיון רב המונע טעויות (לרוב טכניות) הנוגעות להגשת הבקשה, דבר אשר עלול להוביל לעיכובים מצד הרשם לענייני ירושה וכן היועץ המשפטי מטעם הרשם לענייני ירושה.

זמינות מלאה

החיפוש אחר עורך דין ירושה בבאר שבע נובע מן הצורך של היורשים או המצווה להבטיח כי אכן יהיה בנמצא אדם בזמינות מלאה ובקרבה גיאוגרפית אשר יוכל לסייע בנושא ולהנחות את הדרך עד למימושה המלאה של הצוואה או הירושה.

משרדנו נוקט בגישה אישית המבטיחה זמינות לכל שאלה, וכן ייעוץ משפטי החוצה אל מעבר לניהול העיזבון הפשטני והכולל.

כמה מילים על חשיבותה של הצוואה

אם הינכם שוקלים לערוך צוואה והגעתם אל אתרנו לאור שיקולים שכאלו, הרי שאנו ממליצים בחום לערוך צוואה.

הימצאותה של צוואה תאפשר לכם להבטיח כי אכן רצונכם ימומש באופן מלא. גם כאשר חוק הירושה עונה על רצונכם ומאפשר חלוקה שווה בין היורשים על-פי דין, הרי שייתכן ותבקשו לשים את הדגש על היבטים ודקויות מסוימים, דבר אשר יכול לקבל ביטוי אך ורק בצוואה.

מי יירש את הדירה? מי יירש רכוש כזה או אחר? תוכלו אף להתנות תנאים מיוחדים שיאפשרו ליורשים עתידיים לקבל את עיזבונם בהגיעם לגיל 18, עם הירשמם ללימודים גבוהים או מקצועיים וכיוצא בכך.

בכל שאלה והתייעצות על עריכת הצוואה, ניתן לפנות אל משרדנו, וכן אנו מספקים שירותי עריכת צוואה עד הבית במידת הצורך.

התייעצות עם עו"ד ירושות בבאר שבע

בכל שאלה והתייעצות בנושא, אנו מזמינים אתכם ליצור עם משרדנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכול.

סיכום דבר

התוכן עשוי לעניין אדם נוסף? ניתן לשתפו באמצעות:

Share on email
Share on facebook
Share on whatsapp

עו"ד מיטל אוטמזגין

עו"ד מיטל אוטמזגין בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, התמחות בשיווק.

לייעוץ משפטי השאירו פניה:

או התקשרו:

מאמרים נוספים

מיטל אוטמזגין

לייעוץ עם משרדנו, השאירו פנייה: