מדוע מומלץ להיעזר בעורך דין נדל"ן מקומי?

תוכן עניינים

מחפשים אחר עורך דין לענייני מקרקעין? אחת מן הדרכים היעילות למצוא איש מקצוע בנושא זה היא במיקוד החיפוש בהתאם לאזור בו יירכש נכס הנדל"ן.

רכישת נכס נדל"ן במרבית המקרים, תהא העסקה החשובה והיקרה ביותר שנערוך לאורך ימי חיינו. המלצתי על מציאת איש מקצוע באזור הרלוונטי לרכישה, תאפשר לכם לקצור מספר יתרונות עליהם אתן את הדעת במדריך הבא.

ראשית, מהו תפקידו של עורך דינכם?

אתחיל מן הבסיס – מהו תפקידו של עורך דינכם מתחילתה של העסקה ועד לסופה?

ראשית, חשוב לציין כי אין כל חוק המחייב אותנו בשכירת שירותיו של עורך דין מקרקעין לאורכה של עסקת נדל"ן. המעמד היחידי בו על איש מקצוע משפטי להתייצב לצדנו הוא בחתימה על חוזה המכר ותו לא.

עם זאת, ההמלצה הגורפת היא שכן לשכור עורך דין נדל"ן וזאת לאור ממדיה של עסקה שכזאת שמתחילה ממאות אלפי שקלים, ולרוב תנוע בין מיליון לעד 3 מיליון שקלים.

כל פגם בעסקה, כל נושא שיחמוק מתשומת לבנו ולו הקטן ביותר, עלול להיתרגם למפח נפש גדול, לנזקים כספיים קשים ואף לסכסוכים שיגיעו עד לערכאות המשפטיות.

מטרתו של עו"ד נדל"ן היא למנוע את כל אלו, דרך איתור נורות אדומות, ומציאת פתרונות והבנות בין המוכרים לרוכשים.

באשר לתפקידיו של עורך הדין ברכישת או מכירת דירה, אזמין אתכם לשני המאמרים הבאים בנושא:

עורך דין קניית דירה | עורך דין מכירת דירה

ומדוע שנבחר בעורך דין מקומי?

אני למשל, עו"ד מקרקעין בבאר שבע ומספקת את שירותיי גם בדימונה הסמוכה.

מתוקף היכרותי המעמיקה עם אזור הדרום, אני יכולה לתת ללקוחותיי לא רק שירות שמטרתו להגן עליהם משפטית ולהבטיח עסקה בריאה כלכלית, אלא גם לטכס עצה ולהוות עבורם איש עזר מקומי שיודע לספק מידע חשוב ויקר ערך.

הנה כמה מן הדוגמאות הבולטות:

טיב השכונה

בכל עיר שבה נבחר, בין אם מדובר בבאר שבע שבדרום ובין אם מדובר בנהריה שבצפון, הרי שישנן מטבע הדברים שכונות טובות יותר ושכונות טובות פחות.

לעתים נופתע לגלות, כי דווקא שכונות היוקרה הכה מזמינות הן אלו שמתאפיינות יותר באוכלוסייה לא נעימה, ואילו השכונות הוותיקות הן אלו המציעות שכנים נעימים, משכילים ומזמינים.

על מצבה הסוציו-אקונומי של השכונה וכן השם שיצא לדייריה, ניתן ללמוד ממקומיים וכמובן מעורך דין שזהו אזור מגוריו.

פיתוחים עתידיים

כל עורך דין מקרקעין מתחזק גם קשרים רבים עם אנשי מקצוע רלוונטיים נוספים לרבות שמאי מקרקעין, מתווכי נדל"ן או אסכם זאת כך: אנשים היודעים דבר באשר לפיתוחים ותכנונים עתידיים באשר לגורלה של העיר.

היעזרות בעורך דין מקרקעין מקומי יכולה להוות ערך מוסף משמעותי עבור הרוכשים כדי ללמוד על פיתוחי תשתיות עתידיים, פיתוחים של פארקים וגני שעשועים, מוסדות חינוך ומוסדות ציבוריים, כבישים ועוד.

מגרעות ויתרונות השכונה

פעמים רבות כאשר ניגש לבחון שכונה מסוימת, הרי שלא נדע את מאפייניה לאורך כל שעות היממה.

האם מדובר בשכונה שנבנו בה מגדלים, אך הכבישים לא הותאמו לקצב גידול האוכלוסייה? למרבה הצער אלו הן דוגמאות שאינן תלושות מן המציאות, וישנן שכונות שמתאפיינות בפקקי ענק, וכל זאת רק כדי לצאת מאזור קטן.

בהתייעצות עם בעל מקצוע המיומן באזור המדובר, הרי שתוכלו להפיק עזר רב בנושא שכזה.

אודות משרדי

שמי מיטל אוטמזגין, אני עורכת דין בעלת משרד בוטיק המספק מעטפת משפטית מלאה בדיני המקרקעין על סוגיהם השונים.

מעסקאות נדל"ן פשוטות ושגורות דרך עסקות מקרקעין מורכבות, משרדי מלווה באופן אישי ומשפחתי כל לקוח ולקוחה, תוך הקפדה על אדיבות, ליווי משפטי בז'רגון פשוט ונהיר וזמינות מלאה לכל שאלה והתייעצות.

בחיפושכם אחר עורך דין מקרקעין, אשמח להציע לכם את שירותיי, ואני מזמינה אתכם להשאיר לי פנייה באתר, לכתוב לי בוואטסאפ או ליצור עמי קשר טלפוני ישיר.

מיטל אוטמזגין

לייעוץ עם משרדנו, השאירו פנייה: