עורך דין צוואות וירושות בדימונה

משרדה של עורכת הדין מיטל אוטמזגין מתמחה בדיני הצוואות והירושות, ומעניק מעטפת משפטית מלאה למעוניינים לצוות את רצונם באשר לרכושם, הונם ונכסיהם, וכן ליווי משפטי ליורשים העתידיים, זאת לרבות ניהול העיזבון ועד לחלוקתו.

המשרד מביא עמו ניסיון רב, קשב לכל צורכי הלקוחות ושירות אישי המתאפיין בזמינות גבוהה.

למבקשים לערוך את צוואתם אך שאינם יכולים להגיע אל המשרד, ניתן גם להזמין שירותי עריכת צוואה עד הבית, וזאת כדי להבטיח צוואה המשקפת באופן מלא והרמטי את רצון המצווה.

עו"ד לעריכת צוואה

חשוב לציין כי צוואה הינה מעשה אישי אותו יכול כל אדם לעשות, וללא כל חוק המורה על שכירת שירותיו של עורך דין.

כך למשל, יכול אדם להחליט בין רגע כי ברצותו לכתוב את צוואתו, לאחוז בעט ובדף נייר, ולכתוב את אשר הוא מצווה. לצד פרטים טכניים חשובים דוגמת תאריך, כותרת המבהירה כי מדובר בצוואה וכן חתימת המצווה וכתיבת הצוואה בכתב ידו, הרי שמסמך זה, גם אם נעשה ללא ידיעת איש, הוא מחייב ונחשב לצוואה לכל דבר ועניין.

משמעותו וחשיבותו של עורך דין מתבטאת בשני אופנים מרכזיים:

1. מתן גושפנקא נוספת למהימנות הצוואה

נוכחותו וחתימתו של עורך דין על הצוואה, מהווה למעשה מעין 'חותם' נוסף המעיד על כך שמדובר במסמך אותנטי, מסמך שאכן משקף את רצון המצווה וכי המצווה לא היה נתון לכל השפעה כזו או אחרת או במצב בריאותי אשר עלול לפגום בשיקול הדעת.

2. עריכת צוואה המשקפת את רצון המצווה

בעת כתיבתו של המסמך, עורך דין צוואות יוכל לנתח את ההון, הרכוש והנכסים המצויים בידי המצווה, ולסייע בכתיבת המסמך עצמו, תוך שהוא משקף את רצון המצווה במלואו.

כך למשל, ניתן לשלב בתוך הצוואה הוראות מיוחדות המסבירות למי יינתן חלק מן העיזבון בעת שיקיים תנאי מסוים דוגמת הגיעו לגיל 18, או הירשמו ללימודים גבוהים / מקצועיים.

ניהול עיזבון המנוח/ה

גם כאן חשוב לציין: אין כל הכרח בחוק המורה על אדם לשכור עורך דין לצורך ניהול עיזבונו.

עיזבון יכול להיות מנוהל על-ידי כל אדם בו בחרו המצווים, ולו רק שלא ימנה בין היורשים העתידיים, דבר אשר עלול להוביל לתסבוכת משפטית.

ועם זאת, לעתים מורכבות העיזבון ומאפייניו, בהחלט יכולים להצריך ניסיון מקדים ויכולת ללוות את התהליך בבטחה.

בחיפושכם אחר עורך דין ירושה וניהול עיזבון בדימונה וסביבתה, למשרדה של עורכת הדין מיטל אוטמזגין הניסיון והידע בניהול העיזבון לכל אורך התהליך ועד לחלוקתו בין היורשים. זאת לרבות ניהול הנכסים וניהול הכספים והרכוש, תחזוקתו ועד לסיום התהליך.

ליווי היורשים

אדם שלפתע מוכרז כיורש איננו בהכרח יודע מה עליו לעשות, או מוצא את הזמן והמשאבים כדי להתחיל בתהליך הביורוקרטי הנדרש לצורך מימוש הצוואה (או לחילופין גם אם הוא יורש על-פי דין שלא יורש מטעם צוואה אלא מכוח חוק הירושה).

אנו מספקים מעטפת משפטית מלאה ליורשים, המתבטאת הן בניהול העיזבון שצוין מעלה, והן בהתחלת התהליכים הנדרשים להגשת בקשה למתן צו ירושה או לחילופין בקשה לצו קיום צוואה.

חשוב לדעת כי יש לנסח את הבקשות באופן ברור העונה על כל הקריטריונים והדרישות הטכניות. כל בקשה שתוגש שלא על-פי הנדרש, עלולה להיתקל בשאלות חוזרות מצד הרשם לענייני ירושה ו/או היועץ המשפטי לרשם לענייני ירושה.

טיפול בהתנגדות לצוואה

1. מענה להתנגדות לצוואה

עו"ד צוואות וירושות בדימונה מיטל אוטמזגין מתמחה במתן מענה וליווי משפטי להתנגדויות לצוואות העולות לאחר הגשת הבקשה לצו קיום צוואה.

המשרד מתווה את האסטרטגיה המשפטית הנדרשת, על מנת שיינתן מענה מהיר ככל הניתן.

2. הגשת התנגדות לצוואה

לצד זאת, אם לתחושתכם עליכם להתנגד אל צו קיום הצוואה, משרדנו גם מלווה את המבקשים להתנגד לצוואה.

משרדנו יבחן יחד אתכם את מהות הבקשה ואת תוכנה, ויספק את הייעוץ המשפטי המקצועי הנדרש.

ייעוצים נלווים בדיני ירושה וצוואות

מומחיות בדיני ירושה וצוואות יכולה להתבטא במגוון היבטים שונים לרבות הפקדת הצוואה אצל הרשם לענייני ירושה דבר אשר יבטיח את קיומה של הצוואה ושלא חלילה 'תישכח' או תיפול בין הכיסאות.

מתן הנחיות מיוחדות בצוואה, ועד לייעוץ באשר לבחירת אופן עריכת הצוואה וכן ניסוחה של צוואה הדדית השונה במהותה מן הצוואה הרגילה (כיוון שהיא נסמכת על אדם נוסף).

ובכל שאלה והתייעצות, הינכם מוזמנים להיוועץ עם משרדנו טלפונית או להשאיר פניה באתר.

סיכום דבר

התוכן עשוי לעניין אדם נוסף? ניתן לשתפו באמצעות:

Share on email
Share on facebook
Share on whatsapp
מיטל אוטמזגין

לייעוץ עם משרדנו, השאירו פנייה: